Imprezy integracyjne

Previous slide
Next slide

Planujesz wdrożyć w życie działania, które poprawią nastroje i relacje pomiędzy pracownikami w Twojej firmie? A zatem postaw na imprezy integracyjne. W Akademii Rozrywki otrzymasz kompleksową pomoc w zakresie organizacji takiego wydarzenia. Z naszą pomocą przygotujesz imprezę integracyjną dla pracowników skrojoną na miarę potrzeb każdego z uczestników. Poprzez przygotowanie firmowej imprezy integracyjnej zespolisz ze sobą: menedżerów wyższego stopnia, pracowników biurowych, kierowników, a także osoby odpowiedzialne za zarządzanie firmą w sekretariacie. Zobacz, jak przygotowujemy imprezy integracyjne dla przedsiębiorców w Akademii Rozrywki. Skorzystaj z naszej pomocy i przekonaj się, że warto!

Integracyjne imprezy z pomocą Akademii Rozrywki – jak działamy?

Zasady są proste. Kontaktujesz się z nami – my zajmujemy się przygotowaniem planu imprezy, ale dopiero po ustaleniu potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Kiedy poznamy specyfikę firmy i dowiemy się, jaki jest styl pracy pracowników, dopiero wtedy zaproponujemy konkretne rozwiązania. Takie podejście pozwala nam idealnie zaplanować imprezę integracyjną dla firmy, aby w 100% zadowolić wszystkich pracowników uczestniczących w wydarzeniu.

A zatem jak działamy w zakresie organizacji imprez integracyjnych? Naszą współpracę w Akademii Rozrywki dzielimy na kilka etapów:

  1. Poznajemy potrzeby przedsiębiorstwa.
  2. Ustalamy cele imprezy, które powinny zostać osiągnięte oraz potrzeby przedsiębiorcy.
  3. Przygotowujemy ofertę organizacji imprezy integracyjnej: wskazujemy lokalizację, termin, czas trwania, atrakcje dostępne na miejscu oraz możliwości rozszerzenia oferty współpracy.
  4. Podpisujemy niezbędne umowy i zaczynamy działać.

Warto dodać, że w dniu organizacji imprezy integracyjnej dla firmy czuwamy na tym, aby wszystko przebiegało zgodnie z planem i bez zbędnych niespodzianek. Akademia Rozrywki kompleksowo zajmuje się przygotowywaniem imprez integracyjnych nawet na szeroką skalę. Dbamy o każdego klienta, indywidualnie podchodząc do każdego zlecenia.

Można powiedzieć, że doktryną naszej działalności w Akademii Rozrywki są 3 filary pracy:

  1. Wyraźne określenie celów w jak najwęższym zakresie.
  2. Analiza realizacji potrzeb przedsiębiorstwa po zakończonej imprezie integracyjnej.
  3. Strofowanie planów przedsiębiorcy – proponujemy imprezy integracyjne na takich zasadach, które pozwolą osiągać REALNE cele.

Obszar organizacji imprez integracyjnych

Jako doświadczeni organizatorzy imprez integracyjnych, działamy na terenie całej Polski, specjalizując się w tworzeniu niezapomnianych wydarzeń firmowych. Nasze imprezy integracyjne są idealnie dostosowane do charakteru i osiągnięć Państwa firmy, odzwierciedlając jej unikatowy duch. Elastyczność i głębokie zrozumienie potrzeb klienta pozwalają nam na organizowanie eventów w każdym zakątku kraju, zapewniając nie tylko zabawę, ale także budowanie silniejszych więzi między pracownikami.

Nasze usługi obejmują miasta takie jak; Koszalin, Słupsk, Szczecin, Szczecinek, Piła, Kołobrzeg, Poznań, Gdańsk, i Goleniów. W Akademii Rozrywki przywiązujemy dużą wagę do każdego aspektu imprezy, począwszy od wyboru lokalizacji, przez profesjonalny catering, efektowne dekoracje, aż po artystyczną oprawę wydarzenia. Nasz zespół specjalistów zapewnia kompleksową obsługę i wsparcie na każdym etapie przygotowań, gwarantując sukces i niezapomniane wrażenia dla wszystkich uczestników.

Zapraszamy do kontaktu, aby dowiedzieć się więcej o naszej ofercie i rozpocząć planowanie wyjątkowego wydarzenia integracyjnego dla Państwa firmy.

Dlaczego warto organizować imprezy integracyjne?

Jest wiele czynników, które determinują opłacalność zorganizowania imprezy integracyjnej dla pracowników na różnym szczeblu. To przede wszystkim:

  • szansa na umocnienie relacji pomiędzy pracownikami,
  • możliwość zapoznania starszej kadry pracowników z nowymi osobami,
  • opcja poprawy nastrojów pracowniczych, szczególnie w okresach wzmożonej aktywności firmy.

Dodatkowo imprezę integracyjną organizowaną przez Akademię Rozrywki można połączyć ze szkoleniem pracowników. W ten sposób połączysz przyjemne z pożytecznym i przyczynisz się do rozwoju osób zatrudnionych w firmie.

Imprezy integracyjne – w jakiej formie możemy je zorganizować? Oferta Akademii Rozrywki

Organizacja imprez integracyjnych to nasza specjalność. Doskonale wiemy, jak ważna jest integracja pracowników i jaki ma ona wpływ na sukces firmy. Dlatego też imprezy z Akademią Rozrywki to nie tylko świetna zabawa czy niezapomniane przeżycia, ale także trening pracy grupowej.

Nasze programy przygotowujemy indywidualnie, mając na uwadze sugestie 
i oczekiwania Klienta. Oferujemy kompleksową realizację programu imprezy. Zapewniamy dobór lokalizacji, transportu, catering. W celu uatrakcyjnienia imprezy proponujemy atrakcje sportowe, imprezy tematyczne i programy artystyczne.

Organizując imprezy integracyjne, bierzemy pod uwagę przede wszystkim: cele, tematykę, temperament osób w zespole firmowym oraz analizujemy formę wcześniej przygotowywanych eventów biznesowych.

Proponujemy różne odmiany imprez integracyjnych, jak np.:

  • wyjazd do SPA,
  • prelekcje,
  • bankiety,
  • koncerty gwiazd,
  • gry szkoleniowe,
  • wykłady połączone z wieczorową imprezą.

Możliwości jest naprawdę wiele. Jeśli nie masz pewności, co pozytywnie wpłynie na Twoich pracowników, koniecznie skontaktuj się z naszymi specjalistami. W ten sposób dowiesz się, jaka forma imprezy integracyjnej będzie najlepszym wyborem dla Twojego przedsiębiorstwa.

Organizacja imprezy integracyjnej dla firmy – krok po kroku w Akademii Rozrywki

Chcesz dowiedzieć się, jak przygotowujemy wyjazdy i imprezy integracyjne? Dla klientów biznesowych proponujemy kompleksowe rozwiązania, które opracowaliśmy na podstawie wieloletniego doświadczenia w branży. Po ustaleniu celów imprezy, miejsca i atrakcji dla pracowników, musimy też oszacować koszty.

W tym przypadku wymagamy od klienta podania szacunkowego budżetu do spożytkowania. Wtedy przystępujemy do dokładnych wyliczeń i przedstawiamy naszą propozycję kosztów, które obejmują:

  • wynajem sali,
  • koszty dojazdu na miejsce,
  • oprawę muzyczną,
  • wynajem sprzętu i atrakcji dla pracowników,
  • wyżywienie i catering,
  • wydruk zaproszeń i materiałów promocyjnych,
  • obsługę kelnerską podczas imprezy.

Oczywiście dokładne ustalenie ceny przed organizacją imprezy integracyjnej nie jest możliwe. Staramy się jednak w miarę precyzyjnie przedstawiać koszty, aby przedsiębiorca mógł przygotować się na wydatki związane z organizacją imprezy integracyjnej.

Dlaczego Akademia Rozrywki? Imprezy integracyjne najwyższej jakości!

W Akademii Rozrywki dbamy o to, aby każdy klient czuł się doceniony i spełniony. Przygotowujemy dla przedsiębiorców kompleksowe rozwiązania, które umożliwiają zorganizowanie niezapomnianego wyjazdu lub imprezy integracyjnej. Popularne atrakcje, które proponujemy to:

  • pikniki plenerowe,
  • spływy kajakowe,
  • koncerty i festyny,
  • dyskoteki,
  • warsztaty,
  • kursy połączone z imprezami wieczorowymi,
  • degustacje wina,
  • wspólne biesiadowanie przy grillu,
  • bankiety,
  • i wiele innych…

Dbamy o zadowolenie naszych klientów, dlatego na etapie przygotowywania oferty na organizację imprezy integracyjnej, bierzemy pod uwagę: jakość usług oraz obsługi na miejscu organizacji wydarzenia, dostępne rozwiązania logistyczne, np. dowóz pracowników na miejsce oraz dostęp do dodatkowych atrakcji turystycznych w okolicy.

Podsumowując: współpraca z Akademią Rozrywki to gwarancja pełnego zadowolenia, osiągnięcia celów biznesowych oraz poprawy relacji pracowniczych. To wszystko w ramach przejrzystych warunków współpracy w zakresie organizacji imprez integracyjnych.

Akademia Rozrywki gwarantuje:

  1. BRAK SZTYWNYCH REGUŁ ORGANIZACJI WYDARZEŃ INTEGRACYJNYCH.
  2. ZERO ZBĘDNYCH ATRAKCJI, KTÓRE NARZUCAJĄ OKREŚLONY SPOSÓB SPĘDZANIA CZASU.
  3. PEŁNA KONSULTACJA W ZAKRESIE WYBORU MIEJSCA, HOTELU, ATRAKCJI ORAZ OPRAWY MUZYCZNEJ WYDARZENIA.
  4. WIELE AKTYWNOŚCI WPŁYWAJĄCYCH NA RÓŻNORODNOŚĆ IMPREZY INTEGRACYJNEJ.